SPONSORING

WSV Maurik is altijd op zoek naar mensen en bedrijven die zonder enig belang middelen en/of geld ter beschikking willen stellen aan onze Vereniging. Ook kunt u een reclamebord op onze locatie langs de waterkant laten plaatsen.

Voor informatie over de sponsormogelijkheden verzoeken wij u contact op te nemen met onze penningmeester, penningmeester@wsvmaurik.nl

GEZOCHT

Als vereniging zijn we vaak op zoek naar materialen voor onderhoud van onze accommodatie of ter vervanging van technisch afgeschreven materiaal.

Mogelijk dat leden of kennissen van leden ons kunnen helpen bij het verkrijgen van deze materialen of misschien weten jullie bedrijven die ons deze materialen geheel/gedeeltelijk zouden willen sponsoren: dat is natuurlijk helemaal super!

Meer info: info@wsvmaurik.nl