ACCOMODATIEVERHUUR

Voor uw personeelsfeest, vergadering, familiefeest of vrijgezellenfeest kunt u uitstekend terecht bij WSV Maurik.
Omdat het hier een waterskivereniging betreft, ligt wat de activiteiten betreft de nadruk op het waterskiën in al zijn vormen.

Afhankelijk van het evenement kunt u terecht voor groepen tot ca. 200 personen. Voor activiteiten zoals vergaderingen die uitsluitend in het clubhuis plaatsvinden hanteren wij aantallen tot ca. 30 personen.

Voor een meeting van uw zakenpartners of een vergadering op een rustige locatie is WSV Maurik bij uitstek geschikt. Wilt u een feest met actie en wat leven in de brouwerij. Naast waterskiën verzorgen wij graag de muziek al dan niet met een DJ. Heeft u nog nooit gewaterskied dan is dat geen probleem; van jong tot oud, iedereen kan leren waterskiën. Onze vereniging beschikt over goed opgeleide instructeurs en goed waterskimateriaal. Om te leren waterskiën is er aan de zijkant van de boot een stang (boom) waaraan u eenvoudig de waterskibeginselen kunt leren. Het hebben van plezier staat voorop.

Wilt u een feest of meeting zonder zelf actief te waterskiën dan kan dat ook, in dat geval kunnen wij desgewenst een waterski demo voor u organiseren.

Ons fraaie clubhuis staat in de uiterwaarden van de Neder-Rijn bij Maurik en heeft een gezellig bar. Maurik is centraal gelegen, zodat vanuit het gehele land uw gasten niet te ver hoeven te reizen. Het verzorgen van een lunch, barbecue of andere maaltijd behoort tot de mogelijkheden. Ons clubhuis beschikt over een keuken en een bar met bier tap. Heeft u speciale wensen dan is een en ander bespreekbaar.
Op ons terrein is op kleine schaal overnachting mogelijk met tenten of een caravan.

Bent u geïnteresseerd? Belt u ons, zodat wij een op uw wensen afgestemde passende offerte kunnen maken.

Voor verdere info penningmeester@wsvmaurik.nl.